woensdag 6 mei 2015

home party cas en nina







 We starten met het zwarte voor mijn verborgen gothickantje
normaal ben ik niet voor bloemen maar deze vond ik geweldig



een gewoon simpel kleedje ik vind eenvoud siert als je een mooie print hebt



doodskoppen horen er natuurlijk ook bij






 maar toen kwam de uitdaging ik wou iets nieuws iets zomers












om te beginnen iets met kleur maar voor de zomer mocht het ook iets meer open zijn 
dus ....




 we kozen voor een v-hals voor en achter 
buiten nog wat beginnersfoutjes ben ik er blij mee














het was goedgekeurd door dochterlief en de echtgenoot dus 
maakte we een tweede


















en na de vele complimentjes over mijn boezem ligt er nog een derde stofje te wachten voor dit patroon
http://www.casennina.be/shop/index.php
voor het geval da er een stofje is dat ook jullie smaak is

Geen opmerkingen:

Een reactie posten